گردان‌های المجاهدین مسئولیت عملیات «الرمله» را برعهده گرفت-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

گردان‌های المجاهدین مسئولیت عملیات «الرمله» را برعهده گرفت

گردان‌های المجاهدین با صدور بیانیه‌ای مسئولیت عملیات ضدصهیونیستی «الرمله» را برعهده گرفت.
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۶ - ۲۴ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 14
کد خبر: ۲۴۹۹۹۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ یگان «اتحاد شهدای داخل» (داهم) وابسته به گردان‌های المجاهدین مسئولیت کامل عملیات ضد صهیونیستی «الرمله» را بر عهده گرفت.

بر این اساس یگان «اتحاد شهدای داخل» (داهم) وابسته به گردان‌های المجاهدین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که مسئولیت کامل عملیات ترکیبی قهرمانانه تیراندازی و زیرگیری ظهر امروز در تقاطع «نیر تسفی» واقع در نزدیکی منطقه اشغالی «الرمله» را بر عهده می‌گیرد.

گفتنی است کمی پیش‌تر منابع خبری از وقوع عملیات زیرگیری با خودرو در نزدیکی شهر الرمله واقع در سرزمین‌های اشغالی خبر دادند. منابع مذکور اعلام کردند که در این عملیات ۴ نظامی صهیونیست زخمی شده‌اند که حال دو نفر از آنها وخیم گزارش شده است. رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که عملیات ضدصهیونیستی «الرمله» شامل زیرگیری و تیراندازی بوده است.

همچنین عملیات ضدصهیونیستی «الرمله» واکنش جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین را در پی داشت. جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای عملیات ترکیبی ضدصهیونیستی در اطراف منطقه اشغالی «الرمله» را تبریک گفت و افزود: این عملیات واکنشی طبیعی به جنایت‌های مداومی است که رژیم غاصب در حق ملت و تمامی سرزمین ما مرتکب می‌شود.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس نیز با صدور بیانیه‌ای از عملیات ضدصهیونیستی ترکیبی «الرمله» استقبال کرد و این عملیات را واکنشی طبیعی به نسل‌کشی وحشیانه و جنایت‌های هولناک رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه و ارعاب، سرکوب و تروریسم این رژیم در قدس و کرانه باختری اشغالی دانست./ مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار